مرکز آموزش

برای یافتن سوال خود بخشی از آن را میتوانید جستجو کنید. پاسخ بسیاری از سوالات احتمالی شما ممکن است در این بخش وجود داشته باشد.

1چطور موجودی حسابم رو به حساب بانکی منتقل کنم؟

با مراجعه به بخش " تسویه حساب " در پنل کاربری میتونید درخواست واریز وجه به حساب بانکی تون رو ثبت کنید.

2چقدر طول میکشه پول به حسابم واریز بشه؟

فروش روزانه شما که از طریق درگاه پرداخت اینترنتی شما انجام میشه، معمولا در سیکل سوم یا چهارم گردش مالی شاپرک در سامانه پایا تسویه میشه که میشه گفت از ساعات 10 صبح تا 14:15 عصر همون روز، شاپرک پول رو به حساب بانکی تون واریز میکنه. اگر به هر دلیلی در این ساعات پول به حساب تون واریز نشه در سیکل اول روز کاری بعد یعنی 4:00 تا 7:00 بامداد میتونید انتظار واریز پول رو داشته باشید.

3میشه حساب شخص دیگه ای رو استفاده کنم؟

برای اکانت های حقیقی ( حساب کاربری شخصی شما ) الزاما باید حساب بانکی خودتون رو استفاده کنید و برای حساب های حقوقی حتما باید حساب شرکت یا موسسه حقوقی تون رو ثبت و استفاده کنید.

4به حساب چه بانک هایی پول واریز میشه؟

هر حسابی که بانک عامل اون، عضو شبکه بانکی کشور باشه و حسابش شناسه شبا ( IBAN ) داشته باشه مورد قبوله و پذیرفته میشه. اما باید توجه داشته باشید که حساب معرفی شده " شناسه دار " نباشه یا حساب هایی که واریز وجه به اونها شرایط خاصی داره رو ثبت نکنید.
مثلا حساب بعضی از موسسات دولتی شناسه داره و یا بعضی از کارت ها و حساب هایی که در Close Loop بانکی ، بانک آینده وجود داره یا از طریق شرکت های طرف قرارداد این بانک معرفی شده پذیرش نمیشه چون بعد از واریز توسط ما پول برگشت میخوره.

5سقف برداشت چیه؟

بخاطر پیشگیری از موضوعات کلاه برداری و پولشویی و نظارت بیشتر بر فعالیت پذیرنده ها ، هر پذیرنده میتونه فروش روز قبل رو در روز بعدش برداشت کنه. یعنی از ساعت 00:05 بامداد میتونید درخواست برداشت موجودی حساب روز یا روزهای قبل رو ثبت کنید تا در سیکل شاپرکی به حساب بانکی شما واریز بشه. موجودی قابل برداشت هر روز معادل درآمد روز قبل هستش که در داشبورد حساب کاربری نمایش داده میشه.